~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Thursday, October 10, 2013

Supplement yg dah COD dan post.. :)

Hi.. saja nk update antara supplement yg dah di pos dan dihantar kepada tuan empunya.. kita layan gambar je k..

COD di Shah Alam, ESP & Alfafa


yang ni datang collect kt rumah..


 Yang berlatar belakang kan model anak dara saya ni, to be posted to JB..


 utk dipos ke Puchong dan KL.. ni lum masuk dlm sampul pos laju lagi..

Untuk dihantar ke Shah Alam juga..



COD juga di rumah

Ada lagi yg tk sempat saya nk snap pic.. dah dihantar ke tuan empunya.. so, tk kira dimana anda berada boleh jer nk order dengan saya.. seluruh Malaysia.. cuma Sabah/Sarawak, postage cost berbeza.. boleh lawati FB page saya https://www.facebook.com/pages/Humaira-Beauty/363364967113907?ref=hl utk info atau hubungi/PM/Whatsapp saya di 013-2986822..yang pastinya harga menarik menanti anda dan mendapat bonus konsultansi percuma dari saya.. :)