~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Friday, October 3, 2014

Resepi ESP untuk yang Berpantang

 
 
Ibu dalam proses berpantang perlu mengambil makanan berkhasiat agar tubuh lebih bertenaga, cepat sihat, susu badan dapat dihasilkan dengan lebih banyak. Jadi ESP (Energizing Soy Protein) merupakan antara set yang sangat popular diambil semasa dalam pantang. Namun ada ibu-ibu yang masih was-was, nak bancuh ESP ni cemana masa dalam pantang? Takkan nak shake ngan air sejuk since ESP tak boleh dibancuh dengan air panas coz akan merosakkan proteinnya. Takkan nak shake ngan susu perasa strawberry? Takkan nak minum ngan Tropicana Oren pulak kan.. Well disini saya bagi dua tiga resepi yang ibu-ibu boleh cuba:

1) ESP + Kurma + Halia
- Tumbukkan halia kurma yang telah dibuang biji. Tak perlu sampai lumat sangat.. agak-agak jelah yer..rendamkan didalam air suam, kemudian tambah sesudu besar ESP. Halia bagus untuk buang angin dalam badan, ESP dan kurma bagus untuk penghasilan susu badan dan beri tenaga.

2) ESP + Milo
- Satu sudu ESP dicampur kedalam Milo suam. Nak best shake sket.. baru lazat.

3) ESP + Horlick
- Horlick juga dapat membantu penghasilan susu badan dan mengandungi kalsium. Just shake sesudu besar ESP bersama Horlick suam. Memanglah sedap!

4) ESP + Madu
- Masukkan sesudu besar ESP kedalam bancuhan satu sudu besar madu. Pastikan ianya suam yer. Dan shake it! Wallah.. sedap juga..

So, selamat mencuba ya ibu-ibu... Nak order ESP?

Hubungi:

LiZa
sms/wa 013-2986822
COD area Klang/Shah Alam dan penghantaran melalui poslaju ke seluruh Malaysia



2 comments :

Feel free to leave comment :)