~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Thursday, November 13, 2014

Cepatnya Awak Membesar Sayang...

Assalamualaikum..

Sebelas bulan yang lalu saya berhenti kerja atas satu sebab, saya tak sanggup hantar my lil baby to nursery.. Dengan pelbagai kes yang saya lihat dan dengar, saya jadi takut.  Jadi saya berkorban karier demi anak.. now my lil baby dan boleh merangkak laju.. dah pandai berjalan sambil pegang dinding..dah pandai jerit ahhh uhhh, dah pandai main kejar-kejar ngan kakak-kakaknya walau dia merangkak dan diaorang berlari.. hehheheh.. what a sweet moment :)

 


Masih terasa-terasa pedihnya perut ibu ni kuarkan awak.. cepatnya masa berlalu sayang... skang gigi dah 5 batang, bakal kuar lagi 2 batang.. suka gigit ibu.. bila ibu jerit, awak ketawa.. hahha.. notty boy!




Cepatnya awak membesar.. anak ibu yang aktif. Memang dari dalam rahim lagi, bila scan jer awak mesti aktif bergerak.. doktor kata awak membesar bagai johan. Ukuran kaki pun panjang.. cukup kalsium kata doktor.. semestinyalah, ibu kan ambil Ostematrix sepanjang hamil. Bila bergerak tu, boleh bergegar perut ibu tau.. heheh.. ibu memang pastikan ibu ambil semua vitamin perlu sepanjang kehamilan. Vitamin C, multivitamin, zat besi, B complex, protein semua ibu telan demi untuk kesihatan ibu dan paling penting untuk kesihatan awak kat dalam tu.


Harta ibu dunia akhirat.. Moga Allah beri kesihatan yang berpanjangan pada awak, kakak Qaireen dan Kakak Qaleesya.. amin.

Ingin dapatkan Set Hamil Shaklee?
Hubungi:

Liza
sms/whatsapp: 013-2986822
FB: HUMAIRA BEAUTY 
COD sekitar Klang/Shah Alam dan penghantaran melalui Poslaju ke seluruh Malaysia
*Konsultansi percuma dan eksklusif untuk semua pelanggan saya (^__^)