~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Friday, November 7, 2014

Merawat Demam Secara Semulajadi

Sebagai ibu bapa pastinya kita inginkan yang terbaik untuk anak-anak kita. Tiada ibu bapa yang ingin beri sesuatu yang boleh memudaratkan anak sendiri. Pastinya semua ibu bapa pun akan risau bila anak demam, batuk, selsema. Tambahan jika anak-anak yang dihantar ke taska lagi mudah untuk mendapat jangkitan. Bila dah demam, selsema batuk dibawa ke klinik dan diberi ubat. Tak semua ibu bapa dengan rela hati nak beri ubat yang mengandungi dadah tu kepada anak-anak tapi tiada pilihan. Nak tengok anak cepat sembuh kan. Sebenarnya, ubat tidak merawat punca penyakit, ia hanya menghilangkan simptom penyakit sahaja. 


Supplement Shaklee dapat membantu merawat masalah diatas dengan cara semulajadi.  Antara supplement yang boleh diberikan adalah:

MEALSHAKES

Mealshake kaya dengan sumber protein, kalsium, vitamin dan mineral yang boleh membantu meningkatkan sistem imun dan sesuai untuk kanak-kanak membesar dengan sihat dan kuat. Dengan segala kebaikannya, Mealshake berupaya meredakan demam dan selsema. Jadikan Mealshake salah satu pelegkap nutrisi harian anak kita. Rasanya yang lazat pasti anak-anak pun suka berbanding ubat.


PERFORMANCE DRINK

Performance Drink penting untuk mengelakkan anak-anak mengalami dehidrasi semasa demam.  Ia juga berfungsi untuk memberi tenaga akibat dari kurang selera makan semasa demam. 

OMEGA GUARD

Mengandungi Omega 3, DHA dan EPA yang tinggi. Omegaguard dapat membantu meningatkan sistem imun kanak-kanak, dapat mengurangkan masalah kahak, asma dan jangkitan paru-paru serta dapat meningkatkan fungsi otak agar lebih fokus. 

NUTRIFERON

Nutrferon merupakan imune booster. Jadi mereka yang mempunyai antibodi lemah, selalu demam, selsema adalah sangat digalakkan untuk mengambil Nutriferon. Malahan, Nutriferon harus ada disetiap rumah sebagai remedi kecemasan apabila berlakunya tanda-tanda demam, mahupun selsema. 

*Ibu menyusu boleh mengambil semua supplement diatas dan menyusukan bayi seperti biasa sekiranya bayi anda mengalami demam dan selsema. Harus diingat, KKM tidak menggalakkan bayi berusia dibawah 2 tahun diberi sebarang ubat batuk atau selsema. 

Jom SIHAT TANPA UBAT! Ingin dapatkan supplement semulajadi ini? Ingin menjadi Ahli Shaklee dengan yuran serendah RM65 dan penjimatan pembelian barangan Shaklee hampir 20%?

Hubungi:

Liza

sms/wa: 013-2986822

FB: HUMAIRA BEAUTY

COD sekitar Klang/Shah Alam dan penghantaran melalui poslaju ke seluruh Malaysia

*Pelanggan saya akan mendapat konsultansi eksklusif dan percuma dari saya (^__^)