~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Wednesday, May 7, 2014

Detox untuk Kurus

Emm.. apa itu DETOX? Pernah dengar pasal DETOX? Detox atau dalam bahasa melayu adalah NYAHTOKSIN. Korang pernah DETOX.. macam2 cara org buat detox, ada yg amalkan minum jus buah-buahan dan air kosong semata untuk beberapa hari, ada yang beli benda tampal2 difarmasi dan tampal kt kaki.. sok nampak hitam jer benda alah tu.. tiap orang ada cara tersendiri yang mereka lakukan untuk detox mengikut kemampuan masing2. Kalau tanya saya?? Saya tak kuat nk minum jus dan air kosong jer setiap hari tanpa makanan lain. Saya gak tk suka ada benda tampal2 kt kaki ni time tido.. 

Antara petanda usus kotor adalah:
- keletihan dan kurang fokus
- masalah jerawat, ekzema
- badan dan nafas berbau
- sering sakit kepala
- masalah tidur
- kemurungan
- kulit kusam
- sembelit

Kenapa perlu Detox? Dan apa pulak kaitannya Detox dan Kurus?

Haa nampak tak, sebelah kiri tu usus yg kotor..hitam.. berkarat! Yang sebelah kanan tu usus yang bersih.. nak pandang pun senang hati. Sick colon creates sick body. Segala nutrisi yang kita ambil takkan diserap secara optimum. So in case amik ubat kurus tapi tak kurus-kurus, penyebabnya berkemungkinan dari usus yang kotor ini, yang kita tak detox dulu sebelum ambil apa2 ubat mahupun supplemen. Makanya, kalau nak kurus benda pertama yang perlu dilakukan adalah DETOX! Bila usus dah bersih insyaAllah, segala supplemen yang kita ambil akan diserap sepenuhnya.

Set Detox/Pecah Lemak Shaklee

Alfafa bertindak efektif dalam mencuci usus. Ia adalah makanan yg sangat beralkali dan boleh normalkan badan yg berasid. Membersihkan usus, hilangkan toksin dan cantikkan otot serta kulit. Ia juga membaiki masalah penghadaman, ulser, gastrik dan sembelit. Selain itu, Alfafa juga mampu menyingkirkan lemak dan kolestrol juga melegakan keletihan.

Herblax bermanfaat membersihkan najis tersekat, merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang telah lama tersimpan dalam tubuh, membantu masalah sembelit dan mengempiskan perut.

Berminat mendapatkan Set Detox dan juga Set Kurus Shaklee, boleh hubungi:

Liza
ID 934393
SMS/Wapp 013-2986822
FB page Humaira Beauty
 COD area Shah Alam/Klang dan penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia

*Pelanggan saya akan mendapat free consultation secara berterusan :)