~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Wednesday, May 14, 2014

Shine Your Way..

Alhamdulillah.. Hari Sabtu lepas bertempat di Bangi telah berlangsung offline coaching untuk FJM families.. ni kira first time berkesempatan join offline coaching ni. Sebelum ni dah banyak offline coaching yang dianjurkan tapi ada je halangan. So this time, memang tk lepas peluanglah.. awal2 dan bgtau asben yg nk attend offline coaching ni..bukan senang org nak wat coaching FOC ni..so, jangan lepaskan peluang kutip ilmu sebanyak yang mungkin.

Yang hadir pada hari tu, yang bestnya kami boleh bawa anak2 dan suami bersama. Kata pun family bisnes kan. Apa yg penting keluarga bersama, ilmu pun masuk.

 Sharing by Nisa Daud "Expect the Unexpected". Join Shaklee ni mmg banyak unexpected yg kita dapat.. nak ngan tak nak usaha je.

Sharing by Kak Nieda berkenaan "magic stick". Kuasa amalan rohani, doa specifik, zikir, dhuha, tahajud dan banyak lagi.. sangat bermanfaat dan memberi inspirasi. See my husband yg berbaju kotak setia join dari awal hingga akhir..thank you laling for your support.

Masing2 mendukung baby, tapi tetap setia dengar perkongsian ilmu berkenaan Cash, Car & Convention by Kak Noor Azura.. Ya Allah memang membuka minda.. 

Sharing by Mel berkenaan blog. Juga sangat berguna.. syukur Allah beri kesempatan timba ilmu disini. Inilah kami, kami tk bergerak sendiri, kami ada yang sudi guide, sudi berkongsi ilmu, saling menyokong.

 Ada juga sambutan hari jadi bagi mereka yang lahir pada bulan May.. meriah sangat.. InsyaAllah, jika ada kesempatan harus join lagi. Thanks FJM families sume.. tima kasih diatas ilmu yang telah dikongsi, hanya Allah saja yang mampu membalasnya.

Bagi yang berminat nk join our big family, yuran keahlian cuma RM75 saja. Segala info dan tips akan kami kongsi dan guide sebaik mungkin. Hubungi:

Liza (ID 934393)
SMS/Whatsapp 013-2986822