~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Tuesday, September 24, 2013

Alfafa - Tumbuhan Terbaik untuk Kesihatan

Assalamualaikum.. 

Hamboi2.. busy sungguh hidup saya ni.. dari pagi sampai ke malam non stop.. bersyukurla.. ada rumah nk dijaga, ada kerja tuk mencari sesuap nasi, ada anak tempat bermanja.. ada suami tempat bergantung.. so, jgn byk songeh yer liza.. hehhe..

Ok, entry ni bukan nk citer pasal kisah hidup saya seharian. Tapi share lagi kebaikan2 vitamin Shaklee utk anda2 sume kt luar sana. ALFAFA.. dulu saya pun tk tau apa itu alfafa, tapi saya ada dengar2 yg Alfafa ni sgt bagus.. highly recommended gitu. Alfafa ni merupakan "Raja Segala Tumbuhan" dan Medicago Sativa adalah Alfafa gred plg tinggi dikalangan tumbuhan Alfafa dan ini yg diproses oleh Shaklee menjadi Alfafa Complex.. we give you the best!



Alfafa telah digunakan oleh manusia sejak lebih 2500 tahun dahulu dan telah dikenalpasti sebagai makanan yg penuh dengan nutrisi.10 biji alfafa menyediakan nutrisi menyamai segelas susu. Haa utk yg payah nk telan susu tu, recommended ambil la Alfafa ni.

Manfaat utama Alfafa:
-Mencuci hati, darah dan usus
-melawan alahan
-menyingkirkan lemak dan kolestrol
-melawan tumor
-melegakan keletihan
-mencegah/merawat atritis
-melegakan sakit sendi dan belakang
-memberi kelegaan semasa haid
-merawat kencing kotor
-merawat keputihan (utk wanita)
-milk booster

Ada banyak lagi kelebihan Alfafa.. tak tertaip kt sini..nk tahu lebih lanjut kenalah hubungi saya.

Ku Suhasliza (I/D 934393) H/P: 012-2986822

Jom baca testimoni kakak ni yg telah menggunakan Alfafa ni..