~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Tuesday, September 24, 2013

Vitamin Kulit Cantik

Assalamualaikum..

Semua wanita pasti nak kulit yg cantik, cerah berseri, kemerahan.. glowing2 gitu.. banyak pilihan produk yg boleh didapati dipasaran.. samada berkesan dengan tidak jer.. mahal atau murah terpulang pada anda.. ikut budget.. tepuk dada tanya poket hahahah...

Sebagai independent distributor Shaklee, saya nk citer sket pasal kebaikan vitamin/supplemen Shaklee untuk kecantikan kulit anda.. yang pasti affordable to buy..

Inilah vitamin-vitamin yg dapat membantu anda mendapatkan kulit yg diidamkan.. tapi.. dengan syarat pengambilan haruslah konsisten. Takde apa produk pun kalau pakai sebulan terus cantik utk selamanya.. so, must be consistent untuk mendapatkan hasil yg optimum.

GLA Complex
Dapat menstabilkan hormon wanita. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan dan memberikan ton untuk kulit lebih muda.  Selain itu, ia mengurangkan inflamasi kulit, kulit kering dan  memperbaiki bintik penuaan.

Vitamin C
Berfungsi untuk merangsang pembentukan kolagen. Pengambilan secara konsisten menjadikan kulit lebih cerah dan anjal, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen yang merupakan penyebab utama terjadinya jeragat.

Vitamin E Complex
Merupakan anti penuaan. 1 kapsul Vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, jerawat dan bintik penuaan.  Ia juga mampu membersihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

B Complex
Mengurangkan garis halus pada kulit dan penting untuk melanin yang memberi warna pada kulit.

ESP (Energizing Soy Protein)
Awet muda kerana asid amino yg ada dalam ESP penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dll. Pengambilan yg kerap menjadi kunci kepada awet muda. Selain itu, ia juga meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot serta mengurangkan kesan parut.

Jadi kombinasi pengambilan kesemua vitamin ini insyaAllah dapat membantu anda mendapatkan kulit cantik dan berseri dari dalam.. Jadi kalau nak beli, boleh hubungi saya Ku Suhasliza (I/D 934393) di nombor 013-2986822 untuk mendapatkan konsultansi percuma..



Testimoni dari pengguna Shaklee yg telah berjaya mendapatkan kulit yg cantik berseri..



Happy reading guys.. :)