~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Wednesday, September 25, 2013

Collagen Powder Shaklee, Terbaekkk!!


Kulit yang cantik memang menjadi idaman wanita tak kira tua atau muda. Samada menggunakan set penjagaan kulit yang terbaik atau pemakanan yang sihat. Skang ni pun dah ramai yang pilih produk yang ada kolagen, penting sungguh kolagen ni pada kulit kita kan?? Macam kt office saya ni, sampai ada yang kirim sea collagen dari Sabah, rebus dan minum untuk dapatkan kulit yang cantik. Anda bagaimana pula??

Saya nak kongsi tentang kolagen Shaklee dan mengapa ia dikatakan sumber kolagen terbaekkk!!! Collagen Powder Shaklee adalah supplemen yang unggul coz ia mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah), sejenis kolagen tulin yang bermutu tinggi dan diekstrak dari Sisik Ikan Merah. Ia amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu peningkatan sistesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


Inilah rupanya Collagen Powder Shaklee.  Terdapat 7 ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia Japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B digabungkan utk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

Antara faedah dan manfaat mengambil Collagen Powder ni:
* Mengekalkan keanjalan kulit, mengurangkan liang pori terbuka, mengurangkan kedutan dan garis halus
* Melembabkan kulit
* Menegangkan kulit
*Mengurangkan parut, jeragat, menghilangkan tanda penuaan dan pigmentasi
* Membantu menguatkan rambut dan meransang pertumbuhan semula
* Menguatkan kuku

Ujian Klinikal telah membuktikan yang kulit menjadi lebih baik sebanyak 71% selepas menggunakan Collagen Powder ini selama 8 minggu.  Sedikit tips utk memilih kolagen adalah:

1) Pastikan memilih kolagen yang mempunyai emolient yg unggul dan boleh mengunci kelembapan yang berpanjangan.
2) Pilih size kolagen sekurang2nya 1000 dalton kebawah untuk membantu penyerapan kolagen yg baik oleh tubuh
3) Pilihlah kolagen dalam bentuk cecair atau boleh dimakan berbanding suntikan
4) Pastikan ianya mengandungi elemen Vitamin B complex untuk membantu sintesis atau pembentukan kolagen dari tubuh sendiri
5) Pastikan ia selamat dan tidak bertoksin
*sumber dari en.google

Antara testimoni mereka yang telah menggunakan Collagen Powder Shaklee:




Jadi hubungi saya segera untuk sebarang pertanyaan mengenai Collagen Powder ini dan pelanggan saya juga akan mendapat konsultansi percuma dan berterusan dari saya :)



Boleh juga lawati FB page saya untuk current update mengenai produk Shaklee di https://www.facebook.com/pages/Humaira-Beauty/363364967113907?ref=hl

Sharing is caring and thanks for reading this ^____^