~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Tuesday, September 24, 2013

CoQ Health - Untuk Jantung yang Sihat


Assalamualaikum.. haa inilah produk promo untuk bulan September.. CoQ Health. Eh apa CoQ Health ni?? Untuk pengetahuan ini adalah formulasi produk terbaru dari Shaklee.. CoQ Health ni dibuat dari 100% bahan semulajadi  dan tulen. Iannya mempunyai kombinasi Vitamin E dan Teh Hijau, malah CoQ Health ni mempunyai daya penyerapan yg optimum.

Apa pulak kelebihan atau manfaat CoQ Health ni?? Uihh banyak kelebihannya..antara manfaat utama CoQ Health adalah:

# Memelihara kesihatan jantung. Skang ni jangan kata yg tua, yg muda2 pun dah kena serangan jantung.. jadi beringat sebelum kena.. selain jaga pemakanan, kita pun perlu mengambil supplement bagi menguatkan jantung.. CoQ Health menguatkan otot jantung dan memastikan salur darah fleksibel untuk tekanan darah yg sihat.

# Mencantikkan dan mencerahkan kulit.  Peredaran darah yang lancar membantu membekalkan oksigen yang cukup  bagi menghasilkan sel-sel baru. Jadi kulit akan tampak lebih muda. Selain itu, CoQ Health ni mengandugi perlindungan matahari semulajadi. Oleh itu, anda akan nampak lebih berseri, cerah dan cantik dari dalam.

# Meningkatkan kesuburan. Yes, kaum adam harus cuba CoQ Health ni coz ia boleh meningkatkan bilangan sperma, meningkatkan pergerakan sperma dan mengurangkan peratusan sperma yg tidak normal.

# Bagi mereka yg selalu keletihan dan kurang stamina pula, CoQ Health is the best for you. Ia boleh membantu meningkatkan stamina dan mengatasi masalah kelesuan dan keletihan. Malah ia juga boleh mengurangkan sakit kepala dan loya..

Kesimpulannya CoQ Health ni amatlah bagus untuk lelaki mahupun perempuan, tua atau muda. Jadi cepat dapatkan CoQ Health sementara promo ni.. just PM me.. malah anda juga akan mendapat konsultansi berterusan dari saya..


Hidup yg sihat bermula dari pemakanan yg sihat.. :)