~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Monday, June 2, 2014

Cantik Berseri dengan Vitamin E

 
Selalu dengar kan bila nak cantik amik Vitamin E, nak hilangkan parut sapu Vitamin E, malah banyak produk kecatikan, pencuci muka sume ada Vitamin E. Daripada kita sapu-sapu je why don't kita amalkan pengambilan Vitamin E secara konsisten. Bukan je cantik diluar malah kesihatan dalaman juga terjaga. Cantik luar dan dalam gitu... Oklah, tak mau citer banyak, jom kita selidik sket apa kelebihan Vitamin E ni untuk kulit cantik berseri-seri kan..
~ Memperbaiki parut malah boleh disapu terus untuk menghilangkan parut. Baguskan selain makan, boleh guna untuk sapu gak. Dua dalam satu.
~ Anti Oksidan yang kuat. Pengambilan lebih dari 1,200IU sehari untuk anti oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas.

~ Anti Penuaan coz 1 kapsul Vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan lain-lain. 

~ Membaiki peredaran darah, membaiki tisu. 

Sebotol Vitamin E mengandungi 120 biji dimana boleh digunakan hingga empat bulan. Jimatkan? Jadi apa tunggu lagi, jom dapat kan Vitamin E sekarang untuk kulit yang cantik berseri. Hubungi:

Ku Suhasliza 
ID: 934393
SMS/Whatsap: 013-2986822

COD area Klang/Shah Alam dan penghantaran melalui poslaju ke seluruh Malaysia.
*Pelanggan saya akan menikmati free consultation secara berterusan.