~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Wednesday, September 3, 2014

Cara Penggunaan Collagen Powder Shaklee

Yuhuuu... September 2014 bulan Promosi Collagen Powder Shaklee la.. Beli 6 dapat 7..haa free 1 uolls.. Cik Jah , Cik Senah yang nak kulit cantik berseri, tegang dan anjal pasti sukahati kan.. penuh rumah stok Collagen Powder. Eh.. beli 3 kotak pun dah dapat free membership..hmmm untungkan.. jimat RM65. 

Skang ni fofular pasal kolagen..boleh kata sume benda ada kolagen.. dalam ketaksuban kita nak cantik, kulit tegang gitu. Pastikan kolagen yang diambil selamat yer.. 

Collagen Powder Shaklee diperbuat dari sisik ikan merah dan sangat rendah berat molekularnya iaitu 1000 dalton. Ini membolehkan kolagen dapat diserap dengan lebih mudah kedalam tubuh.  Antara ramuan lain adalah Vitamin C, Vitamin B, Lactobacillus acidophilus, ekstrak biji Camelia Japonica, ekstrak kekerang dll.  Ia dijamin halal oleh badan yang diiktiraf oleh JAKIM.  

Collagen Powder, Tampak lebih Muda, Rasa Lebih Muda

Kolagen membantu menguatkan rambut dan meransang pertumbuhan semula rambut, menguatkan kuku, kulit lebih lembab dan anjal, mengurangkan parut, menghilangkan tanda penuaan, menguatkan tulang, mengurangkan kesakitan sendi serta baik untuk mata  coz kornea memerlukan kolagen agar otot mata kekal anjal.

Cara Makan Collagen Powder

- Collagen Powder ni berbentuk serbuk, so ia boleh dibancuh dengan minuman kegemaran especially oren jus atau dibancuh dengan air kosong saja. Disebabkan ia dibuat dari sisik ikan, so ada sikit rasa hanyir, jadi bancuhan dengan oren dapat menghilangkan rasa hanyir tersebut.

- Sehari cuma satu sachet Collagen Powder saja

- Jangan bancuh dengan ari panas atau minuman berkafein kerana ia akan merosakkan rangkaian kolagen dan menggangu penyerapan kolagen.

- Selain dari minum/makan, boleh juga dibuat masker dengan mencampurkan 1/3 kolagen dari 1 sachet dengan toner.. sapukan kewajah selama 15-20 minit dan bilas. InsyaAllah, wajah akan lebih gebu dan cerah berseri. 

Ingin dapatkan Collagen Powder sekarang? Just click dibawah:


atau boleh hubungi:

LiZa
sms/wa 013-2986822