~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Wednesday, September 3, 2014

Kenapa Mealshake disukai RAMAI??

Ada yang kata Mealshake ni dedak ke? Hmm.. kalau tak suka macam-macam la katakan.. biar jelah, yang penting siapa yang pernah consume Mealshake berpuas hati dengan kebaikannya serta rasanya.. kot tk pandai nak bancuh kata la dedak la hapa kan.. manusia, manusia.. Penat Shaklee invest untuk R&D dan kajian klinikal.. diaorang senang2 je cakap macam tu. 

Ok jom kita fokus pada kebaikan.. fikiran negatif orang jangan dilayan.  Kanak-kanak suka sangat Mealshake ni tau. Kenapa saya cakap macam tu coz anak saya yang cerewet sangat bab makanan ni boleh minum Mealshake.. haaaa ajaib tak? Hehehe.. Rasa vanilla dan bau yang harum memang boleh buat budak2 suka nak minum. Bukan tu jer, ada pelanggan saya yang hamil tak boleh telan Vitalea (multivitamin) memilih Mealshake sebagai pelengkap nutrisi coz katanya Mealshake lebih sedap.. bancuh jer ngan sebarang minuman kegemaran.. layan.... 


Emmm tengok tu.. terliur tak?? 

Selain dari rasanya, Mealshake disukai kerana khasiatnya mudah diserap oleh tubuh. Diperbuat dari bahan-bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya dan lain-lain. Oleh itu ia mampu membekalkan nutrisi yang secukupnya serta meningkatkan selera makan anak2 dan sistem imun tubuh.

Oh ya.. Mealshake bukan jer untuk kanak-kanak, malah orang dewasa, ibu mengandung, atlet, vegetarian, mereka yang sibuk bekerja, atau mereka yang selalu makan makanan segera pun bagus ambil Mealshake ni.

Antara testimoni Mealshake:



Dengan segala kebaikannya, Shaklee bagi pulak promo beli 3 dapat 4 canister pada bulan September 2014 ni. Memang la berbaloi sangat.. boleh digunakan untuk seisi keluarga. 

Boleh click dibawah kalau nak order sekarang juga :)


Atau boleh hubungi saya:

LiZa
sms/wa 013-2986822