~ Vitamin Semulajadi ~

~VITAMIN SEMULAJADI~ Lebih muda, lebih sihat, lebih cantik dengan Shaklee

Tuesday, September 9, 2014

Testimoni Set Berpantang Shaklee

Assalamualaikum...

Mommy to be dah prepare set apa nak makan masa dalam pantang nanti? Banyak kan pilihan dipasaran, ada jamu tak jamu.. supplement pelbagai. Of course kita nak yang terbaik kan?? Macam saya, saya selalu titik beratkan dari segi nak cepatkan pemulihan luka tak kiralah bersalin secara pembedahan atau normal. Nak yang boleh beri tenaga, tambah darah, banyakkan susu badan so that boleh bagi full breastfeeding kat baby dan paling penting.. yang saya rasa ibu2 sume pun risau kalau terjadi dalam pantang adalah elakkan sembelit dalam pantang. Ini memang saya cek betul-betul coz time nak buang air besar tu la paling takut kan.. takut jahitan terbuka. Buatnyer sembelit.. ooo mak aiii lagi ler seksa.. huhuhuhu.. 

By the way, apapun saya suka yang tidak menjejaskan baby. Sesetengah jamu tak boleh diambil kalau baby kena kuning kan. so kena tunggu few weeks bila baby dah pulih baru boleh ambil jamu. Sedangkan badan kita sangat perlukan pemulihan dari hari pertama berpantang.. masa tu lah nak kena berjaga.. dengan badan lak masih lemah.. so masa berpantang anak ketiga saya memang tekad ambil Set Berpantang Shaklee. 

 Ini set asas yang diambil.. saya add on lagi ESP dan Ostematrix untuk banyakkan susu badan dan elakkan sembelit. Alhamdulillah.. memang happy sangat dengan hasilnya. Bukan saya seorang yang berpuas hati dengan Set Berpantang ni, boleh baca testimoni-testimoni lain dibawah :)








Set Berpantang ni bukan saja boleh digunakan semasa berpantang malah boleh diteruskan pengambilan hingga selepas berpantang. Jadi tiada istilah rugi beli kalau tak habis makan. Malah tiap botol supplement ni boleh digunakan up to 6 months, memang sangat berbaloi. So, mommy to be yang nak terus beli Set Berpantang Shaklee ni boleh click dibawah:


atau hubungi:

LiZa
sms/wa 013-2986822

Selain dari menggunakan Set Berpantang ni, ibu-ibu juga perlu berdisiplin dalam berpantang dan menjaga pergerakan agar proses pemulihan lebih cepat. Selamat berpantang :)